Kantoren: enkel op afspraak

Jouw gezondheid is onze prioriteit. Zeker nu. Daarom neemt De Voorzorg maatregelen om de verspreiding van het coronavirus tegen te gaan. Maar we laten je natuurlijk niet in de kou staan! Op deze pagina vind je de belangrijkste informatie over de aangepaste dienstverlening van ons ziekenfonds. 

 

Kantoren: enkel op afspraak​

Onze loketten zijn al zeker tot 19 april 2020 gesloten. Toch proberen we jou zo goed mogelijk te helpen.

Voor vragen kan je nog altijd bij ons terecht via telefoon en e-mail 

Aarzel dus niet om contact op te nemen met het kantoor in jouw buurt, liefst per mail. Onze medewerkers proberen je zo snel mogelijk te helpen. Kan je niet mailen? Dan kan je bellen naar 011 24 99 11. Maar opgelet: door de sluiting van de kantoren kan het druk worden op onze telefoonlijnen. 

De contactgegevens van al onze loketten kan je op deze pagina​ opzoeken. 

Brievenbussen worden nog steeds l​eeggemaakt

Doktersbriefjes kan je, zoals gebruikelijk, in de brievenbus deponeren. 

Ook als je een hospitalisatie- of tandverzekering hebt, kan je jouw facturen blijven opsturen via de post, deponeren in de brievenbus van de loketten of doormailen naar het loket in jouw buurt.

Aangiftes van arbeidsongeschiktheid en de behandeling van dossiers rond ziektevergoeding krijgen onze absolute prioriteit. Je kan je getuigschrift van arbeidsongeschikt nu ook digitaal aan ons bezorgen​.

Heb je een dringend probleem? Dan ben je welkom op afspraak

Bel naar het kantoor in jouw buurt. Een van onze medewerkers zal je vraag proberen te beantwoorden, of je een afspraak geven in een van onze kantoren.
 
Ook als je een dringende afspraak met een maatschappelijk werker had ingepland, kan deze nog doorgaan. Als je afspraak niet dringend is, zal je afspraak worden uitgesteld.

Indien je langskomt op afspraak, moet je letten op het volgende: 

  • Kom niet langs als je ziek bent of een verkoudheid hebt
  • Hou minstens 1 meter afstand van andere personen 
  • Let op een goede handhygiëne: was je handen regelmatig! 

Let op: Consultaties met de adviserend-artsen worden uitgesteld naar een latere datum. Het is wel mogelijk dat de adviserend-arts jou telefonisch contacteert voor bijkomende informatie.

Ken je o​ns internetloket e-Mut al? 

Hiermee beheer je gemakkelijk je dossier, en dat van andere personen op je lidboekje, zonder naar een kantoor te komen. Je vindt hier meer informatie terug over je uitkeringsdossier, terugbetalingen van doktersbezoeken, premies, persoonlijke gegevens, veelgebruikte documenten en zoveel meer.
Klik hier voor meer info​.

Wanneer gaan de kantoren weer o​pen?

Dat kunnen we nog niet voorspellen. We doen er alles aan om de kantoren zo snel mogelijk opnieuw te openen, maar we houden hierbij rekening met de aanbevelingen van de overheid. De gezondheid beschermen van onze leden en medewerkers is onze prioriteit. 

Thuisverpleging 

  • De goede zorgen van onze dienst thuisverpleging zijn en blijven beschikbaar. 
  • Medewerkers die normaal op kantoor werken, doen dat zoveel mogelijk van thuis uit: met vragen kan je telefonisch of via mail bij hen terecht via 011 22 44 22 of thuisverpleging@devoorzorg.be​.

Apotheken

  • Onze apotheken blijven open. 
  • Er mogen maar een aantal klanten per keer binnen in de zaak. 
  • Hou afstand van anderen en betaal bij voorkeur met je bankkaart. 

Zorgba(a)r​

  • ​Onze Zorgba(a)r-winkels zijn uitsluitend geopend voor thuisverpleegkundigen. 
  • Ben je een gewone klant? Plaats je bestelling via de webshop van www.zorgbaar.be​
  • Huurmateriaal wordt aan huis geleverd met respect voor social distancing. 

Heb je nog vragen over onze dienstverlening?

Neem contact op​! Ondanks de drukte doen wij er alles aan je zo snel mogelijk van een antwoord te voorzien.

Contacteer ons

Voor algemene vragen en vragen over jouw ziekteverzekering.

De Voorzorg

Capucienenstraat 10
3500 Hasselt

011 24 99 11